6 października br. grupa uczniów naszej szkoły wraz z wychowawcami Panią Jolantą Ludwin oraz Panią Sonią Nahurską - Partyką zebrała się na parkingu dworca autobusowego w Rzeszowie. O godzinie 7:15 wyruszyliśmy w kierunku Karlikowa, gdzie rozpoczęliśmy naszą wycieczkę. Wspięliśmy się na szczyt Kamień (717 m n.p.m.), a potem przeszliśmy odsłoniętym grzbietem na górę Rzepedkę, z której rozpościerał się widok na całą okolicę, w tym także na cel naszej wędrówki- dom rekolekcyjny w Rzepedzi. Po dotarciu na miejsce rozpakowaliśmy nasze bagaże i zjedliśmy pyszną obiadokolację.

Drugiego dnia o godz. 8:30 wyruszyliśmy autobusem do Woli Mnichowej, skąd weszliśmy na szlak.Idąc niebieskim traktem dotarliśmy na szczyt Chryszczata, następnie udaliśmy się nad jeziorka Duszatyńskie. Spędziliśmy tam cudowne 40 min napawając się pięknymi widokami. Po wszystkim doszliśmy do Duszatyna, skąd autobusem udaliśmy się do miejsca noclegu. Po powrocie z trasy odbył się konkurs z wiedzy o Beskidzie Niskim, następnie udaliśmy się na ognisko. Śpiewaliśmy piosenki przy akompaniamencie gitary, po czym organizatorzy ogłosili wyniki konkursu. Najwyższe stopnie podium zajęli uczniowie naszej szkoły tj. pierwsze miejsce zajęli ex aequo Martyna Bać i Arkadiusz Bujak, a drugie miejsce zajął Bartosz Kołodziej. Po zakończeniu ogniska udaliśmy się do ośrodka zatańczyć belgijkę, co przekształciło się w dyskotekę. I tym miłym akcentem zakończyliśmy drugi dzień rajdu.

Trzeci dzień zaczęliśmy mszą świętą o godz 7:00 Po śniadaniu wyruszyliśmy autobusem do Zagórza. Tam, po krótkim spacerze dotarliśmy do ruin Klasztoru Karmelitów Bosych. Po godzinnym zwiedzaniu udaliśmy sie do Leska, gdzie odwiedziliśmy Słodki Domek zajadając słodkie smakołyki. Około godziny piętnastej wróciliśmy do Rzeszowa.

Tekst Martyna Bać (2c)
Zdjęcia Janek Andruszewski (2h)