Informujemy, że nasza szkoła przystąpiła do programu mLegitymacja, która umożliwia pobranie elektronicznej wersji legitymacji szkolnej na smartfony.

Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu.

Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej.

Aby uruchomić mLegitymację należy:

  • Przesłać do swoich danych w e-dzienniku i akceptacji wychowawcy odpowiednio przygotowane zdjęcie jako załącznik w formacie JPG, JPEG (max 5MB) podpisane imieniem, nazwiskiem i klasą (w nazwie pliku) - tu pomocny jest dołączony na naszej szkolnej stronie www darmowy kreator zdjęć passport-photo.online
  • W sekretariacie złożyć wypełniony wniosek (załącznik) o wydanie mLegitymacji podpisany przez rodziców lub pełnoletnich uczniów.
  • Pobrać Aplikację mObywatel,
  • Po otrzymaniu od sekretariatu szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

 

1. Wniosek o wydanie mLegitymacji  (.pdf  138 KB)

2. Regulamin mLegitymacja  (.pdf  503 KB)

3. Instrukcja obsługi mLegitymacji dla uczniów i studentów (.pdf 1.02 MB)

Fanpage 2LO